سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در بزرگداشت روز جهانی نابینایان صورت گرفت:


تقدیر انجمن نابینایان ایران از دبیر‌کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور

انجمن نابینایان ایران با اهدای لوح سپاس به دبیر‌کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از فعالیت‌های این نهاد در راستای به‌کارگیری کتابداران نابینا تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بزرگداشت روز جهانی نابینایان (ایمنی عصای سفید)  با حضور محمد‌رضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی؛ سید علی‌اکبر طاهایی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ انوشیروان محسنی رئیس سازمان بهزیستی کشور؛ محمد اله‌یاری معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و جمعی از مسئولین انجمن نابینایان و تشکل‌های مردم‌نهاد در روز پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه مصادف با  15 اکتبر برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از جمعی از خیرین حوزه نابینایان در کشور از علیرضا مختارپور دبیر‌کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور نیز به‌دلیل به‌کارگیری تعدادی از کتابداران نابینا در بخش ویژه نابینایان در کتابخانه‌های عمومی، راه‌اندازی و تجهیز بخش نابینایان و ارائه خدمات متناسب کم‌بینایان و نابینایان در برخی کتابخانه‌های عمومی و برگزاری همایشی ویژه برای این کتابداران به مناسبت روز عصای سفید با اهدای هدیه و لوح سپاس، تقدیر شد.

"با دستم یا با عصایم من حرکت خواهم کرد" شعار امسال انجمن جهانی نابینایان است و انجمن نابینایان ایران نیز "فرهنگ، حرفه آموزی، اشتغال پایدار و مناسب سازی دغدغه اصلی نابینایان است" را به عنوان شعار این دوره، انتخاب کرده ‌است.

گفتنی است این مراسم به کوشش انجمن نابینایان کشور و با مشارکت شهرداری منطقه 2 شهر تهران در سالن همایش مسجد صاحب‌الزمان(عج) واقع در شهرک غرب برگزار شد.





تاریخ : دوشنبه 94/7/27 | 9:32 صبح | نویسنده : خانم صفی | نظر

  • paper | خرید بک لینک | بک لینک