سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شست مطالعاتی فرهنگی،ادبی«یک وجب روغن» با حضور رضا احسان پور

با هدف معرفی شیوه صحیح طنزپردازی فاخر فارسی؛ نشست مطالعاتی فرهنگی،ادبی«یک وجب روغن» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد نشست مطالعاتی فرهنگی،ادبی«یک وجب روغن» با حضور رضا احسان پور به میزبانی شهر شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری، نشست مطالعاتی و  مروری بر آثار رضا احسان پور، نویسنده و شاعر طنزپرداز کشورمان روز سه شنبه 10 دی ماه به میزبانی کتابخانه آیت ا.. احمدی شهرکرد و با حضور فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ فرزاد رحیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ حجت ا.. شیروانی، رئیس حوزه هنری استان؛ سرهنگ گودرزی، معاون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، جمعی از شعرا، نویسندگان، کتابداران و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برگزار شد.


در این نشست که با عنوان «یک وجب روغن» و با هدف معرفی شیوه صحیح طنزپردازی فاخر فارسی برگزار شد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان به لزوم حضور بیش از پیش اهالی فرهنگ و ادب در کتابخانه ها تآکید کرد و افزود: کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از مهم ترین مراکز فرهنگی جامعه با اجرای برنامه های متنوع و کتاب محور سعی در جذب هر چه بیشتر اقشار مختلف به دنیای شیرین کتاب و کتابخوانی دارد و برگزاری چنین محافل ادبی در راستای تحقق این هدف صورت گرفته است.

در این برنامه  ضمن معرفی آثار رضا احسان پور، مباحث مربوط به شیوه جذب صحیح مخاطب در کتابخانه های عمومی توسط این نویسنده برای کتابداران ارائه شد.

گفتنی است برگزاری جشن امضا بخش دیگری از برنامه های این نشست بود.



تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 98/10/12 | 4:1 عصر | نویسنده : خانم صفی | نظر

  • paper | خرید بک لینک | بک لینک